dinsdag 11 maart 2014

Lapjes voor deken voor tante die 90 wordt

Ik werd gevraagd om een lapje te haken voor mijn tantes deken. Ze houdt van geel en van natuur zoals bloemen.
Mijn moeder had geen naalden en geen wol meer, dus zij vroeg of ik er ook eentje voor haar wou maken.
En toen kwam een neef van mij of ik er eentje wou maken met geel/wit zand, zee en de zon erop.
Tja, toen ging ik maar aan de slag. Dit is het resultaat.
Die van mij zelf werd de Wolgeit, allemaal kleine stukjes gehaakt en opgevuld en die op een gehaakt lapje bevestigd.
Die van mijn moeder heb ik gehaakt met het getal 90 erop. De neus is een hart, de ogen het getal en de vogels zijn de wenkbrauwen en de mond.
De derde gehaakt met diverse kleuren, waarop zand, bosjes, strand, zon en een vogel in de lucht.






 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten