donderdag 14 augustus 2014

Benefiet avond

Ik heb meegedaan aan een benefiet avond, waarbij de opbrengst voor een goed doel was.
Een dame die bij mij in de buurt woonde had haar man verloren, heeft 3 kinderen en kon de begrafenis niet betalen. Toen had iemand bedacht om een benefiet avond te houden en een party te geven. Er werd een auction en een bric & brac gehouden. De eerste was een verkoop bij opbod en de tweede bestaat uit 2e hands artikelen. Ik had ook een aantal artikelen geschonken voor de auction.
En ze werden allemaal leuk verkocht. Er werden allerlei grapjes over gemaakt natuurlijk, want dit kenden ze helemaal niet. Het waren hoofdzakelijk Engelsen die er waren, ook door Engelsen georganiseerd. Ze zagen gelijk aan de kleuren dat het bierblikjasje in Hollandse kleuren was, maar wat het was? Ze noemde het een bierwarmer hahaha. De blauwe dat was de Engelse versie. En het hondje? Wat kun je daarmee? Ik moest weer uitleggen dat je er snoepjes of geld in kon doen.
Achteraf hoorde ik van degene die de spullen presenteerde, dat ze toch wel heel mooi gemaakt waren en stevig gehaakt. En weer een aantal mensen ermee blij gemaakt.

 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten