zaterdag 28 november 2015

Dancing Wedding Bears

Ook deze heb ik ontworpen nadat mijn klantje van de koetjes en konijntjes mij tipte dat ook dit patroontje werd gezocht. 
Hier zaten heel wat uurtjes in, maar was erg leuk om te doen. Ik heb ze wel een beetje aangepast, de bruid heb ik een wat wijdere jurk aangegeven, maar des te mooier werd hij vond ik en dit patroon is ook heel vaak besteld.
Ik heb er ook een prijsvraag aan verbonden die geldt tot eind januari 2016. 
Als je dit patroon in mijn webshop koopt 

http://www.wolgeitwebshop.com/a-42016215/trouwerijen-verlovingen-jubilea-etc/dancing-wedding-bears/#description

dan kun je 1 van de 3 leuke prijzen winnen van wolletjes en/of accessoires.

Zie ook op Facebook op mijn site Wolgeit Web Shop hoe je mee kunt doen.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten