zondag 20 november 2016

Mijn 3e reborn Denim aangekomen en 1e setje:Tuinbroek, Jasje en Pet

Op 25 juli is mijn 3e reborn Denim aangekomen. Hij is een stuk kleiner, 48 cm en zo leuk!
Hij kijkt je aan als je hem links in je armen hebt en de handjes en voetjes zijn zo klein en zacht.
Ik heb hem Denim genoemd, dit is niet direct een kleurennaam, maar Denim is Jeans, en de echte kleur van Jeans is blauw. Daarna had je groene, bruine, zwarte spijkerbroeken etc.
Maar de echte Jeans/Denim is blauw. Dus hij gaat veel stoere blauwe kleuren krijgen maar ook kleuren die je in de Jeans tegenkomt.


Op die dag dat hij aangekomen was, heb ik er een klein feestje van gemaakt, lekkere Moussaka gebakken en het was heerlijk weer, wij hebben heel laat nog buiten gezeten. Ik was letterlijk in de wolken!





                 

Ook voor hem ging ik weer aan de slag, wat leuk was dat! Dit is zijn 1e stoere setje van tuinbroek, jasje en pet in leuk Denim garen van ICE Yarns. Dat garen kun je ook via mij kopen via mijn webshop. Ik heb er nog een paar kleuren van bij besteld voor mij thuis.
In Rotterdam liggen er heel veel kleuren van dit garen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten