zondag 16 april 2017

2 Opdrachten van kleiner setje van Lila

Ik heb 2 opdrachten gehad om het setje van Lila die 65 cm is in een kleinere vorm te maken, nl. 50 cm.
Ik heb als eerste model de pop van een vriendin gebruikt,(de eerste 2 foto's links bovenin) een buurvrouwtje die bij mijn moeder woont en de 2e keer heb ik als model Purple gebruikt (2 foto's onderin), zij is 54 cm, maar die pastte het ook.

De baby op de 3e foto is Lila (65 cm) waarvoor ik het had gemaakt, de rechtse is de baby waarvoor ik het eerste verkleinde pakje heb gemaakt.



Hieronder zie je het model Purple, het 2e verkleinde pakje dat ik heb gemaakt. Helemaal onderin de foto van de ontvanger. Zo zie je maar, bij elke baby ziet het er anders uit en allemaal even lief.























Het patroon van het setje vind je in mijn webshop en alle patronen setjes kosten slechts 2,50 euro! Als je meer patronen koopt, kun je nog extra korting krijgen.

https://www.wolgeitwebshop.com/a-47019612/baby-of-reborn-haak-en-breipatronen/haakpatroon-strand-flaneerpakje-met-hoed-l3-set-maat-48-50/







Geen opmerkingen:

Een reactie posten