maandag 25 juni 2018

Reborn Dierenkruk Struisvogel

Er bestaan al dierenkrukken voor kinderen en ik vond het leuk om ze nu voor reborn baby's te ontwerpen. Ik heb ze nog niet eerder gezien, dus ik denk dat ik de eerste ben die zo iets bedacht heb.

Mijn tweede ontwerp van dierenkruk is de Struisvogel. Ik heb er een vrolijke vogel van gemaakt met een brede glimlach. Omdat baby's in feite niet zelfstandig kunnen zitten, heb ik een tuigje ontworpen waarbij ze vastgeklikt wordt achter de rug. 


Ik heb er ook een bijpassend Struisvogel pakje bij ontworpen. Dezelfde ogen die de struisvogel heeft, komen terug in de pet van de baby. Ik heb eyelash gebruikt voor het lijfje en de struisvogel poten komen weer terug in de schoenen.


https://www.wolgeitwebshop.com/a-52815256/baby-of-reborn-haak-en-breipatronen/struisvogel-reborn-dieren-kruk/


https://www.wolgeitwebshop.com/a-52815220/baby-of-reborn-haak-en-breipatronen/struisvogelpak-voor-40-cm-s1-set/





Geen opmerkingen:

Een reactie posten